در بحث بارنامههای جعلی که بسیار زیاد در کشور صادر میشود، معضل اساسی داریم؛ چرا که بارنامه جعلی صادر میشود، بدون اینکه باری جابهجا شده باشد و سهمیه ۳۰۰ تومانی هر لیتر نفتگاز تخصیص یافته به پیمایشی که صورت نگرفته، ...